12 september 2010

Leksakerna.

Här kommer bild på Leksakerna jag och Mamma köpte , på Utställningen idag.

 De här två köpte jag till Selina. ( Ursäkta skörpan , jag tog med Mammas gamla Kamera som suger -.-' haha )
Denna köpte Mamma till Jinny.
Och alltihop..
Jag lovar att det kommer att komma bättre bild på leksakerna nån annan gång , Mamma kommer säkert fota när dom leker med Presenten Jinny fick. Det jag köpte till Selina är endast till henne. haha , Så att hennes ( och min ) Lukt är på dom leksakerna. Hehe. Låter lite konstigt kanske ,, men så är det ;o

 Nu ska jag nog ta en dusch ! Haha Puuuss!

1 kommentar:

  1. Vilka fina leksaker hundarna fått !!

    köpte ni dom på utställningen ? Vad kul :D Skulle också vilja ha såna om jag var en hund !! Hahahahahahah

    Puss&Kram.

    SvaraRadera

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥