15 september 2010

JazzFunk !

 Hallå !!
 Jag har precis bytit om till Danskläder , Eftersom vi ska åka till Dansen direkt efter samtalet . Ni kanske vet att jag dansar Jazzfunk på Laising ? :P Haha.
-
 Vi ska inte åka förrän Klockan 18 till Samtalet och Dansen börjar inte förrän 19 så jag kommer ha gott om tid ;)

 Om jag hade haft en Iphone 4 nu skulle jag kunna blogga när jag var på dansen :@... Vill verkligen ha en ! Haha. Mamma och Pappa sa att jag får vänta tills Min födelsedag.. haha Jag kan ju inte köpa den själv liksom.. För vilka pengar , också , om jag får fråga ? :O Haha.

 Jag just Nue , till dansen :D
Jätte suddig jag vet !
Jag kollar på Tv nu ..

Juste , Sorry för mitt förra inlägg . Men det är sant !

!PUSS!

1 kommentar:

  1. jag går också på Jazzfunk :) fast på Sway <333333333333333333333333333333333333

    SvaraRadera

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥