27 september 2010

Ingen träning ikväll !

Hej igen dååå :)

Nu han jag ääntligen kommit hem , från skolan , och jag har hunnit ta ett litet mellanmål.
I skolan var det väl som vanligt , Elin var med Idrotts-profilen och var på nåt läger idag och skulle sova över. Det dåliga var att Fia var sjuk :( Men jag var med Wilma och Ellen i skolan hahah , vi hade det asskojj :P

 Ang. Rubriken så har jag bestämt mej att jag bara ska gå på TennisTräningen på Tisdagar så det blir inget i dag , jag hade ju bestämt att jag bara skulle gå en gång i veckan , så jag provade på båda träningarna och sen skulle jag bestämma mej för en av dom , och jag bestämde mej för i morgon så jaaooo ;) Men nu babblar jag bara ;P Hahah !

 Här kommer några Ego- bilder på mej just nu :)

Bilderna är suddiga jag vet ;( men min Webbcamera är lite cpad :P:P
:):) 

Jag snackade precis med Fia , men när jag gick ifrån så logga hon ut , hahah :( , men jag får väl läsa lite bloggar ! Är lite beroende av det :O

1 kommentar:

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥