11 september 2010

Uppsala

Heej :)



 Nu har jag precis kommit hem från Hundutställningen. Selina var jätteduktig hehe.
 Men det var lite jobbigt eftersom de som var i samma grupp som mej och Selina hade pipLeksaker till sina hundar , det störde Selina lite granna. :(

Vi tog väldigt mycket bilder faktiskt ! Haha. Och så får ni se bild , på världens ( Enligt mej ) finaste ( förutom Selina ) Sobla Collie Tik , som var där ! ;o

 Bilder på innan jag gick in i ringen :)

Nu är det snart vi på tur :D
Nuuuu, äääntligen är vi inne i Ringen ! Haha. ;o
¨
Vi åt på Mc´donalds på vägen hem.
 Jag & Martin.
Och här är en bild på mej , när vi kommit hem.
Och detta är världens finaste Collie som vi såg.
 Så fin , och lång päls. !
Nu har jag varit i Rösjö och handlat godis till kvällens 'Dansfeber' , och åt middag för ungefär 1 sekund sen (?)
 Pappa ska hjälpa mej med min SO - läxa nu , eftersom vi ska "Ta reda på Miljö-frågor om den röd-gröna Alliansen "
 ????
 Haha, och Jag som suuuuuuuger på politik -.-' ;o

 Och sen ska jag typ skriva ut det... ;P Läxan är tills på Måndag och jag ska ju på Hundutställning med Selina i morgon ( igen ) också , så då kanske jag inte hinner göra hela läxan då . Så jag gör typ halva idag ( om jag inte hinner mer ) Och så gör jag klart den i mrogon kväll . :''(

 Hejdå ! Jag kanske bloggar mer i kväll , men annars bloggar jag i morgon !
 Puss Så Länge :*

1 kommentar:

  1. Vad Selina är duktig på ' stå '

    Min lilla Collie sätter sej ner helatiden :( ;P Haha.

    KraM!

    SvaraRadera

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥