18 september 2010

Gick in i varenda affär i täbban ..

.. men hittade inga mjukisar ! :O *besviken*

 Men jag fyndade lite iallafall ! :) Haha. Bl. a  en vanilj Frapino från Espresso house ! Den är ju bara föör god. :P

 Detta köpte jag .. ;

 ( Btw .. Jag köpte allting från Gina Tricot )
Samma strumpbyxor som på förra bilderna ..
Gillar verkligen trycket på de bilder över och under ( Samma kläder på båda )
' My Secret
I Kissed A
Vampire
And I
Liked It ! '
Haha Det är sååå min stil ! :)
Snygga Va ? ^^

I Love Them ! HIHI !
Alltså Ni kanske förstår att det är samma kläder på dom två första , det är det på dom sista två också bara att det är en annan tröja :)
Vi säger så här : Jag köpte ; En rosa tröja med ett sort 'H' på , Ett par håliga Strumpbyxor , Och en till tröja med ' I kissed A Vampire .. ' Trycket på ;)

 Fattar ni nuuu ?? :) Haha. Jag kan vara lite komplicerad ibland :O

Jag har precis ätit och sitter här med min ROOOSSAA TRÖJA :) Och har det göött :)
Ikväll är det ' Dansfeber ' ! . Skojj .

Jag kommer blogga mer senare 

2 kommentarer:

  1. Kul att gå med dig i Täbban!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Älska Frapino! Fast choklad är godast, tycker jag. :D

    SvaraRadera

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥