23 september 2010

Video och Bilder -Jag & Selina , Lollo & Tessie .

Hejsan ,

 Jag har precis duschat , och innan det var ju jag och Lollo på träning , med Hundarna . Vi tränade RallyLydnad och lite freestyle !  Haha , Detta vet ni om ni kollade på videoinlägget jag och Lollo gjorde :o
 Då sa ju vi att vi skulle träna Agility också ! Men det blev lite mycket att bära , ner till gärdet och tillbaka liksom ! D:

 Men Det blev bra ändå  ! Vi fick till och med upp Tessie att leka med en leksak :P Och jag fångade aallltt på video :) Haha , Vi filmade jätte mycket ! Och jag kommer att lägga upp dom senare i detta inlägg , Allihoppa alltså :D Haha , Men först kommer bilder ;

Tessie & Selina.
Tessie leker :P
( Ni får Ursäka att det är lite långsamt ! )
*fniss*
Lollo Och Tessie Leker :

 Dom andra Videosarna måste jag försöka klippa innan jag lägger upp dom , det går inte annars förlåt ! Men ni fick en iaf ! ...

 Jag får försöka lägga upp dom andra någon annan gång , annars gör jag och Lollo nya !

Snart börjar Idol ... Så jag måste gå nu ,

Puss&Kram bloggar mer senare eller i morgon , <33

1 kommentar:

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥