23 september 2010

Hundträff med Lollo :)

Hej !

 Nu har jag kommit hem från skolan :D:D
 Lollo är här och vi ska typ träna med hundarna (*i think*)  ;) och sen göra läxan -.-'

 Meeeeeeeeeeeen , Haha. Jag är heeelt ledig ikväll , så det blir Idoooooooooool med mys.
Jag är ju så tråkig så jag har inget mer att säga :( Men jag ska kolla på min Mail , och se om Sofia har mejlat mej bilderna så att jag kan fixa hennes Header till hennes blogg. Hoppas det. Så att jag kan göra klart den ! ;o

 Jag har tyvärr ingen bild på mej nu , eftersom mitt smink cpade sej i skolan -.-'  - måste köpa nytt smink -
Jag Igår kväll , innan dansen !
Jag Till höger , Amanda ( syster ) Till vänster !
Puss&Kram !

1 kommentar:

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥