16 september 2010

Nya naglar :)

 Hej !!

 Nu har jag kommit hem från Wilma och väntar på att Idol ska börja :P haha , Fast det är ett tag kvar :O
 När jag var i skolan så tog ju jag med mej min kamera , som jag berättade för er i morse , Så jag tog ju självklart mycket ( konstiga ) bilder ;) Hehe.

 Och när jag kom hem till Wilma så fixade hon mina naglar :):):):) Bläddra ner så får ni se Resultaaat :D

Jag i morse !
Fotograf : Lollo  :P
Jag och Wilma , I skolan.
Wilmas coola naglar ! :O
Och nu var dom bilderna slut.
Jag just nue.
Och Resultatet på mina Nya Naglar som Wilma har ficat !

 SNYGGA VA ^^
Nu sitter jag och kollar på TV.
Ska duscha snart , Haha , Men jag är så rädd om mina naglar jue ! haha , Men det är ju inte lösnaglar så dom ramlar inte av :) Heheheehehehehe !

......
Puss&Kram! :*

1 kommentar:

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥